Het meest complete online trainingsplatform van horeca Nederland

✆ 041 328 02 36

PLAN DEMO

Gastvrijheidstrainingen

Dit is de magie van échte gastvrijheid! 

In deze module leer je o.a.:

  • Levelen met verschillende gasttypes
  • Hoe je een 5-sterren beoordeling krijgt
  • De kracht van jouw helicopterview
  • Hoe je prioriteiten stelt 

De demo is gratis en geheel vrijblijvend

PLAN DEMO
 

Hoe je met gastvrijheid ervoor zorgt dat gasten over jouw gaan praten?

Deze module helpt je om met gemak 5-sterren reviews te scoren! Zo ontdek je de helicopterview, prioriteiten stellen en levelen met gasten. Maar we behandelen ook hoe je humor kunt gebruiken om een onvergetelijke ervaring te verzorgen. Wacht niet langer, dit is een must voor iedereen in de horeca 🥰

Het meest complete online trainingsplatform van horeca Nederland

✆ 041 328 02 36

PLAN DEMO

Een impressie van de inhoud:

De kunst van het levelen met verschillende gasttypen

Ze zeggen weleens: behandel de ander zoals jezelf behandelt wilt worden. Maar als Horeca Master vind je dit niet voldoende. Want als Horeca Master behandel je deze gast zoals deze gast behandeld wilt worden en behandel je die gast zoals die gast behandeld wilt worden. Je past je service aan op het soort gasttypen. Hoe je dat doet leer je in deze training. 

 Hoe je met een Helicopterview overzicht bewaart

Je kent alle stappen uit de gastenreis en daarom is het tijd voor overzicht! En die krijg je door je helicopterview te ontwikkelen. Met deze techniek krijg je meer controle over alles wat er gebeurt en je gaat veel efficiënter werken, kijk mee.

 Hoe je tijdens drukte je prioriteiten stelt

De zon gaat schijnen en het terras loopt vol. Maar je bent alleen. Er moet van alles gebeuren, wat doe je als eerste, wat als tweede en wat als laatste. Met andere woorden, waar liggen je prioriteiten. Deze training is anders dan je gewend bent, zeker kijken. 

De kunst van een tafel benaderen

Anticiperen op de juiste timing heeft een groot effect op de gastbeleving. Met de tips uit deze training weet je wanneer je beter even niet kunt storen en wanneer juist wel. 

De techniek van opschakelen en terugschakelen

Tijdens drukte ben je in de hoogste versnelling aan het werken. Terwijl een gast eigenlijk altijd voor ontspanning komt. Hoe zorg je er voor dat een gast niet merkt dat jij het druk hebt? Dat doe je met de techniek opschakelen en terugschakelen. Heel interessant, kijk mee.

 De kracht van Flair, Sympathie en Humor

In deze training leer je de snelste methode om van een vreemde gast een vriend te maken. Niet een vriend waar je per sé mee op stap gaat maar vriend waar je goede connectie mee hebt. Iemand die jullie bedrijf in ieder geval weer actief gaat promoten. Gratis reclame. 

Zoek je iets wat je nog niet gevonden hebt? 
Vraag het tijdens de demo

YELLOWSTONE


OPLOSSINGEN


CONTACT


 

Yellowstone Horeca Services
Rondweg 69
5406 NK  UDEN

⌨️ info@yellowstoneacademy.nl

📞 041 328 02 36