Demo boeken

Leidinggeven

Ontdek het geheim van betrokken en gemotiveerde medewerkers! 

In deze module leer je o.a.:

  • De kracht van een gezamenlijke doelstelling
  • Coachend sturen 
  • Hoe je feedback goed opbouwt
  • Hoe je een klacht ombuigt in iets positiefs

Vragen over de module? Vraag het ons!

Afspraak maken
Bibliotheek

Leidinggeven

Maak van personeel gemotiveerde medewerkers! 

In deze module leer je o.a.:

  • De kracht van een gezamenlijke doelstelling
  • Coachend sturen 
  • Hoe je feedback goed opbouwt
  • Hoe je een klacht ombuigt in iets positiefs

De demo is gratis en geheel vrijblijvend

Meer weten
Bibliotheek
 

Hoe je met goed leidinggeven voor betrokkenheid zorgt?

We behandelen de drie ingrediënten die ieder bedrijf nodig heeft om betrokken medewerkers te creëeren. We zien dat ze ontbreken bij veel bedrijven en dat is zonde want medewerkers zijn de sleutel tot succes van een horecazaak. 

Een impressie van de inhoud:

 10 Quick Tips voor Leidinggevenden

In deze video delen we de tips en tricks van de succesvolle bedrijven die met Yellowstone meedoen. 

 De kracht van een gezamenlijke doelstelling

Wij stonden er zelf versteld van wat er gebeurde toen we onze doelstellingen gingen delen met de medewerkers. Hoe je dat aanpakt leer je in deze video. 

De manier om feedback te geven

De meest effectieve manier om medewerkers te laten groeien is het geven van feedback. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Hoe zorg je ervoor dat je jouw feedback overbrengt als zinvolle en bruikbare kritiek. In deze videotraining geeft Job je allerlei tips om het goed aan te pakken. 

De kunst van een tafel benaderen

Anticiperen op de juiste timing heeft een groot effect op de gastbeleving. Met de tips uit deze training weet je wanneer je beter even niet kunt storen en wanneer juist wel. 

Hoe je een klacht ombuigt in iets positiefs

Ook al doen we allemaal onze uiterste best om het iedere gast naar de zin te maken. 
Het is onvermijdelijk, soms krijgen we te maken met een klacht. Maar een klacht is meestal geen aanval maar juist een kans. In deze training laat Job zien hoe je een klacht ombuigt in iets positiefs. Bekijk nu de training en maak van klagende gasten ambassadeurs voor jullie bedrijf.

 

Zoek je iets wat je nog niet gevonden hebt? 
Vraag het tijdens de demo

Oplossingen

Yellowstone

Partners 

Wizzflix

HorecaNerd

Partner Expert 

Affiliate 

Prijzen

Contact  

Support

Contact ons

📞 041 328 02 36

Trainingen

 

  

 

 

Hostmanship

Events festival

Banqueting  

📞 041 328 02 36