Op allerlei manieren zorgen we ervoor dat onze leden graag terugkomen naar Wizzflix. Hier rechts staan onze features weergegeven.
Op ieder moment in je carrière dient er een juiste balans te zijn tussen je vaardigheden en je uitdagingen. Dan ben je lekker aan het werk, dan haal je er voldoening uit. Dit noemen we in flow werken.
Heb je lang teveel uitdaging dan werkt dat frustrerend en stressvol. Heb je lang heel weinig uitdaging dan wordt het saai en werk je in routine.
Bij teveel uitdaging begeleidt Yellowstone je stap voor stap terug naar je flow-staat. Heb je te weinig uitdaging dan inspireert Wizzflix je om de volgende stap te maken in je carrière, terug naar je flow-staat.
Iedereen kent dat wel je gaat naar een training, hartstikke interessant, iedereen praat erover, de eerste weken. Maar daarna ebt het snel weg.
Met de bite-sizes videosnacks van Yellowstone ontwikkel je jezelf continu. Ze zijn kort te volgen op ieder moment van de dag op iedere plek.
Één videosnack zit vol inspiratie, nieuwe technieken en smaakvolle ideeen.
We hebben ons programma verfijnd en verfijnd. Zodoende kwamen we erachter dat een te grote doelstelling niet meer motiveert. Daarom delen we ons programma op in kleine stappen.
Onderzoek laat zien dat we het meeste meer opnemen wanneer we luisteren gecombineerd met naar iets kijken dan wanneer we het lezen, alleen luisteren of alleen bekijken. Als mensen er ook nog over praten dan behalen we de grootste effectiviteit.
Om ervoor te zorgen dat videotrainingen tot leven komen op de werkvloer wordt iedere training ondersteund met quizzen en hand-outs die praktisch handig zijn.
Een idee wordt bij het gebruik van audio en beelden zes keer beter onthouden dan bij het gebruik van alleen audio en twee keer beter dan bij alleen beelden. Wizzflix maakt actief gebruik van de combinatie van audio en beelden.
Verhalen blijven zes keer beter plakken dan traditionele instructies. Daarom houden we ervan een training te laten beginnen met een herkenbaar verhaal.
Iedere training is opgebouwd met een doordachte storyline. Zo zorgen we ervoor dat onze kijkers geïnteresseerd blijven van begin tot einde.
Onze hersenen besteden vaak directe aandacht aan beweging. We houden daarom van animaties. Die houden ogen van onze kijkers gekluisterd.
Onze hersenen raken minder snel afgeleid als iets in logische stappen wordt gepresenteerd. Daarom gebruiken we altijd tips of stappen om iets over te brengen.
Ze zeggen weleens, medewerkers zijn de sleutel tot succes. Dat lijkt zo eenvoudig en toch zien we dat er bij veel bedrijven weinig aandacht gaat naar de ontwikkeling van medewerkers. Dat is zonde want de gevolgen zijn pijnlijk.
Bedrijven die wel aandacht besteden aan talentontwikkeling merken dat wanneer medewerkers groeien, ze betere service verlenen. Vervolgens merken ze dat ze een beter imago krijgen. Een beter imago leidt ertoe dat gasten vaker terugkomen en dat er nieuwe gasten komen. Dat zorgt voor een beter resultaat. Iedereen blij!
Dat noemen wij het Wizzflix Piramide effect.
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.