Hostmanship© specialist
Waardoor voel jij je als gast echt welkom? Als men snapt wie je bent en waar je behoefte aan hebt. De dingen doet waar jij blij van wordt. Behandel de gast dus zoals de gast behandeld wil worden.
Hoe zit je in je vel vandaag? Heb je voldoende zelfvertrouwen om de gast goed te kunnen helpen? Ben je trots op jezelf? Je bent pas een perfecte host als je ook jezelf verwelkomt.
Hoe gaan de medewerkers met elkaar om? Zijn ze er voor elkaar, eerlijk naar elkaar en snapt ieder zijn of haar eigen rol? Een goed functionerend team zorgt voor blije gasten.
Interview met Maurits van den Bosch
Gastvrijheid en horeca zijn onlosmakelijk verbonden. Maar ben je gastvrij omdat het er nu eenmaal bij hoort of omdat je het echt wilt? Hostmanship© gaat net die stap verder. De gast echt blij maken leidt niet alleen tot betere reviews, maar ook tot meer omzet en resultaat. Hostmanship© gaat uit van intrinsieke motivatie. Die ontstaat door omstandigheden te creëren waarin de medewerker echt gastvrij kan zijn en durft te zijn. Geen aangeleerde standaardzinnen, maar de gast warm verwelkomen omdat je daar lol in hebt. Contact maken vanuit je hart.
Bij Hostmanship© gaan we voor wow-momenten. Gasten het gevoel geven dat ze welkom zijn is geen kunstje maar een kunst. Een professioneel horecabedrijf vindt dat belangrijk en ziet het als dé manier om onderscheidend te zijn. Maar slaag je er ook in om dat gevoel terug te laten zien in het gedrag van alle medewerkers? Het zo te verankeren dat het tot in elke vezel van het bedrijf wordt gevoeld en ervaren?
Wij kiezen voor een integrale aanpak die niet alleen leidt tot gedragsverandering maar ook tot een cultuurverandering. Confronterend waar nodig, met passie en humor waar mogelijk.
Ja ik wil graag contact met Maurits!