Placeholder Image
Placeholder Image

100% Covid-proof

Placeholder Image

Geschikt voor alle niveau's 

Placeholder Image

Gebaseerd op de RIVM richtlijnen

De slimme keuze om deze zomer voor het  maximale rendement te gaan.

Nu we weer draaien is het zaak om door te pakken. Iedereen scherp te houden en alle kansen te benutten. De Challenge helpt je daarbij.
Met dit 100% Covid-proof trainingsprogramma ga je als team op een leuke manier voor het maximale. Inclusief 28 videotrainingen, cheatsheets, certificaten, live Q&A sessies en veel meer! Train heel je team in hygiëneprotocollen, gastvrijheid op afstand en maximale proactieve verkoop.

 

Inschrijven duurt 10 minuten, de rest regelen wij. 
Placeholder Image

100% Covid-proof

Placeholder Image

Geschikt voor alle niveau's 

Placeholder Image

Gebaseerd op de RIVM richtlijnen

Wat is de challenge?

Een volledig trainingsprogramma om je team 100% Covid-proof te trainen in hygiëne, protocollen, gastvrijheid op afstand en maximale proactieve verkoop. 

Hoe werkt het?

Meld binnen 10 minuten je team aan en wij doen de rest. Wij activeren en motiveren iedereen om de Challenge succesvol af te ronden. 

Wat ga je krijgen?

28 Covid-proof videotrainingen, quizzen, badges, activatie mails, cheatsheet, extra tips & tricks, guides, downloads, certificaten, live Q&A sessies.

Voor wie is het?

Horeca ondernemers die duidelijkheid willen, het maximale rendement willen halen binnen de huidige omstandigheden en hun hele team goed willen voorbereiden op Covid-proof werken.

Waarom meedoen?

Geen brandjes blussen achteraf, geen chaos in je zaak, controle over je gastenstroom, geen boetes, geen misgelopen omzet, geen tafels die onnodig leeg blijven, geen vragen van medewerkers, geen slechte reviews.

Wat is het resultaat?

Meer grip op je omzet. Een team dat 100% werkt volgens de protocollen, een geweldige beleving weet neer te zetten (zelfs op afstand) en elke kans benut voor een maximale besteding.

WIJ WILLEN MEEDOEN

Geen bla, bla...
Gewoon precies wat nu nodig is.

Placeholder Image

Hygiëne & Veiligheid

Alles over de nieuwe hygiëne voorschriften en veiligheid. Van controlegesprek tot handen wassen. Een must om Corona onder controle te houden. 

Placeholder Image

Gastvrij op afstand

Toch voor wow-momenten zorgen bij gasten zonder dichtbij te komen. We leren wat de gast juist nu zal waarderen en wat niet. 

Placeholder Image

Proactief verkopen 

Verkoopkansen zien en benutten. Met alle beperkingen die we hebben, is het belangrijker dan ooit om te werken aan de gemiddelde besteding. 

DIT WIL IK OOK VOOR MIJN TEAM

Praktisch en doeltreffend

Placeholder Image

Super snel Up to Date

De Challenge bestaat uit een programma van 7 stappen, zo vragen we met 15 minuten per dag niet veel van de medewerker en zijn ze zo up-to-date over alle ontwikkelingen.

Placeholder Image

Online anytime anywhere

Geen moeilijk gedoe met het bij elkaar krijgen van het hele team. De trainingen zijn te volgen via mobiel of computer, waar je ook bent. 

Placeholder Image

Bruisende community

Stel je vragen, deel je zorgen of deel jouw adviezen met duizenden anderen in de geweldige community van Yellowstone. Samen staan we sterker!

TRAIN MIJN MEDEWERKERS OOK MAAR
 

Bekijk deze video en ontdek hoe je in een 1,5 meter setting gastvrij kunt zijn en zelfs voldoende rendement kunt maken. 

JA IK WIL MEEDOEN

Wat anderen van ons vinden?

Placeholder Image
Mark

"Ik vond het zeer interessant, had nog nooit op deze manier naar feed back geven gekeken. Heb hier zeker van geleerd." 

Placeholder Image
Paul

"Heerlijke trainingen, met veel praktijk voorbeelden. Het voelt oprecht."

Placeholder Image
Maribel

"Super tof initiatief!"

Placeholder Image
Marlou

"Het is leuk om jullie enthousiasme in de filmpjes terug te zien, dit inspireert en motiveert erg om met plezier naar de filmpjes te kijken! :)"

Placeholder Image
Anne

"Leren is een stuk leuker door de duidelijke filmuitleg." 

Placeholder Image
Suzanne

"Geweldig en leerzaam."

Placeholder Image
Linda

"Ik vind dat deze filmpjes ontzettend goed weergeven dat de juiste productkennis en kwaliteit van het werk belangrijk zijn in de horeca."

Placeholder Image
Rik

"Erg blij met jullie modules. Helder en duidelijk uitgelegd. Eye-openers en leerzaam."

Placeholder Image
Placeholder Image
Placeholder Image
Placeholder Image
Placeholder Image
Placeholder Image

Het programma boordevol tips & tricks

Placeholder Image

STAP 1

Het geheim van de gastenreis

Dit onderdeel gaat over het totaalplaatje, want of gasten tevreden naar huis toegaan is een optelsom van veel factoren. Om te zien wat die factoren zijn doorlopen we de gastenreis. 

  • Video 1: Om uit te leggen wat de gastenreis is neemt Job je mee op reis in deze belangrijke video die voor iedereen in de horeca een must-watch is. 
  • Video 2: En dan nog belangrijker, hoe ziet de uitzonderlijke gastenreis er Covid-proof uit? Job laat in deze video zien hoe we samen een nieuwe lock-down voorkomen. 
  • Video 3: Onderzoek laat zien dat er 3 fases zijn in de gastenreis die even belangrijk zijn voor tevreden gasten. In deze video ontdek je welke dat zijn.
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit de quiz.
GAAF IK WIL MEEDOEN
Placeholder Image

STAP 2

Veilig en hygiënisch te werk gaan, juist nu

Dit onderdeel is bedoeld om alle onzekerheden die er zijn over veilig en hygiënisch werken weg te nemen. We hebben allemaal tips & tricks verzameld die daarbij helpen. 

  • Video 1: We beginnen met 14 tips voor covid-proof heropening. Van hygiëne stations tot deuren open laten staan. Zeker kijken! 
  • Video 2: In deze video delen we 8 hygiëne tips en die zijn zoals iedereen weet belangrijker dan ooit. Alleen samen krijgen we corona onder controle.
  • Video 3: We hebben een verplicht controlegesprek te houden met gasten bij aankomst. Maar hoe pak je dat eigenlijk aan? In deze video ontdek je de manier.  
  • Video 4: En om af te sluiten met iets minder serieus, hebben we 9 antwoorden die je beter kunt vermijden in de horeca. Voor de meeste herkenbaar en grappig tegelijk.
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit de quiz. 
Placeholder Image

STAP 3

Het geheim van de eerste indruk

Dit onderdeel is bedoeld om iedereen bewust te maken van het belang van de eerste indruk en hoe je er je voordeel uit haalt. 

  • Video 1: In deze video behandelen we de top-7 ergernissen. Want als je weet waar gasten zich aan ergeren, dan weet je ook wat je kunt doen om dat te voorkomen. Ken jij ze alle 7? 
  • Video 2: Met de 14 praktische tips uit deze training kom je erachter hoe je de beste indruk kunt maken op mensen.
  • Video 3: Onderzoek laat zien dat 85% van de eerste indruk wordt bepaald door non-verbale communicatie, dat is jouw lichaamstaal. Het is dus belangrijker hoe je iets zegt dan wat je zegt. Deze handige tips helpen je daarbij. 
  • Video 4: We sluiten af met een video met 7 tips om met je terras een goede indruk achter te laten. Met deze tips kun je zo meedoen aan wedstrijden, ontdek welke punten ook belangrijk zijn maar waar je niet zo snel aan denkt. 
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit deze quiz. 
Placeholder Image

STAP 4

Dranken en gerechten serveren Covid-proof

Dit onderdeel is bedoeld om ervoor te zorgen dat medewerkers dranken en gerechten toch op een gastvrije en onderscheidende manier kunnen serveren, ook op afstand. We hebben een speciale shoot gehad om serveren op afstand te oefenen.

  • Video 1: In deze video de eerste 7 tips die het serveren van drank bijzonder maken, juist op afstand. 
  • Video 2: Wanneer iemand de tips uit de eerste video onder de knie heeft, is degene klaar voor de details die het nog specialer mee maken. 
  • Video 3: Zorgen voor een gastvrije beleving op afstand, hoe doe je dat? In deze video de eerste 7 tips die het serveren van de gerechten bijzonder maken. 
  • Video 4: Wanneer iemand de details van de eerste video onder de knie heeft, is degene klaar voor wat extra bijzondere momenten om gerechten serveren nog specialer te maken. Kijk mee.
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit de quiz.
ONTDEK HOE JE GASTVRIJ KUNT ZIJN OP AFSTAND
Placeholder Image

STAP 5

De magie van échte gastvrijheid 

Dit onderdeel is bedoeld om medewerkers de skills te geven om voor een onderscheidende gastvrije beleving te zorgen bij gasten, iedere keer weer. 

  • Video 1: In deze training laat Job zien hoe medewerkers voor echte wow-momenten kunnen zorgen. Als dit lukt dan zullen gasten jullie bedrijf aan iedereen aanbevelen. Gratis reclame, dat is wat we nodig hebben, zeker nu. Kijken! 
  • Video 2: Masters in de horeca ontwikkelen overzicht, zij weten precies waar iedere gast zich bevindt in de gastenreis. In deze training leren we de geweldige helikopterview techniek. Hiermee krijgt iemand meer grip op het werk.   
  • Video 3: Hoe zorg je ervoor dat een gast niet merkt dat je het druk hebt? Dat doe je met de techniek opschakelen en terugschakelen. Bewust omgaan met je ademhaling, heel interessant.
  • Video 4: Je terras loopt vol, maar je bent alleen. Er moet van alles gebeuren, wat doe je als eerste, wat als tweede en wat als laatste. Met andere woorden, waar liggen je prioriteiten? 
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit de quiz.

Placeholder Image

STAP 6

Upsellen zonder dat het verkoperig overkomt 

Doel van dit onderdeel is medewerkers te voorzien van hele praktische tips om te upsellen, zonder dat het verkoperig overkomt op de gast. 

  • Video 1: In deze video leert de medewerker dat je je rol het beste kunt zien alsof je een lopende review pagina bent. Zo help je gasten met het maken van de beste keuze. 
  • Video 2: In deze training leren medewerkers hoe ze bij het opnemen van een bestelling vertrouwen creëeren, beter inspelen op wensen, minder fouten maken en hoe ze kunnen upsellen zonder dat het verkoperig overkomt. Met dit geheugensteuntje wordt het heel simpel. 
  • Video 3 & 4: In deze video's behandelen we 8 psychologische upsellings tips die jullie direct in de praktijk kunnen gebruiken. Hierdoor wordt upsellen nog makkelijker.
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit de quiz. 
PROFITEER NU VAN EEN PROACTIEF VERKOOPTEAM
Placeholder Image

STAP 7

Upsellen, cross-sellen en de upsellingschallenge

Het doel van dit onderdeel is medewerkers te voorzien van inzichten om nog beter te kunnen upsellen en we sluiten af met een upsellingschallenge. 

  • Video 1: Medewerkers leren in deze video het verschil tussen upsellen en cross-sellen. Daarbij ontdekken ze hele praktische voorbeelden die zo in de praktijk gebruikt kunnen worden. Bij deze training zitten hele handige cheat sheets.  
  • Video 2: Het is slim om in deze tijden met specials te werken, zo kun je sturen op margerijke drankjes en gerechten. In deze video 5 tips waardoor gasten zeker de special bestellen. 
  • Video 3: En dan is het tijd voor de upsellingchallenge! Het is een spel om voor het maximale rendement te gaan in deze situatie. 
  • Quiz: Test je kennis met de vragen uit de laatste quiz. Wanneer medewerkers alle quizzen succesvol hebben afgerond ontvangen zij een certificaat. 

Bonussen

In de downloads zitten handige sheets die je kunt gebruiken om service standaarden en protocollen te communiceren naar je medewerkers. 

WIJ DOEN MEE
Placeholder Image

Sluit je aan bij De Nationale Horeca Challenge en ga samen met duizenden anderen voor een rendabele en gastvrije werkwijze.

REGEL BINNEN 10 MINUTEN DEELNAME VOOR HET HELE TEAM

Nu 197,-

Van 597,-

  • 100% COVID-Proof werken
  • Live Q&A Sessies
  • Persoonlijke accounts voor het hele team 
    (max 50 personen per team)
  • Meer dan 25 trainingen 
  • Dagelijkse quizzen
  • Dagelijkse activatiemail
  • Certificaten 
  • Downloads
  • Updates naar aanleiding van veranderende maatregelen
  • Niet goed geld terug garantie
NU AANMELDEN
Placeholder Image
Vragen?

Bel ons op: 

📞041 328 02 36

of mail ons op:

⌨️ [email protected]

Veelgestelde vragen 

Bewezen trainingsmethode

Met gezamenlijk meer dan 40 jaar ervaring hebben de afgelopen jaren hard gewerkt aan het beste online trainingsprogramma voor horeca Nederland. Met onze 250+ videotrainingen hebben we al 6000+ members geholpen aan meer talent, meer gasten en meer rendement.

Met die ervaring hebben we nu een nieuw programma ontwikkeld voor een succesvolle zomer in een Covid-19 samenleving. Een serie trainingsvideo’s en quizzen over hygiëne, gastvrijheid op afstand en upsellen. En we zijn eigenlijk best wel een beetje trots op het resultaat dat je gaat helpen om te gaan met deze nieuwe uitdagende situatie. 

NAAR INSCHRIJVEN