Als leverancier ben je trots op de producten die je levert. Alleen wanneer je een bedrijf binnenloopt zie je weleens dat jouw product niet goed wordt bereid of verkeerd wordt gepresenteerd. Dat doet pijn, want dat doet afbreuk aan je product en is niet in lijn met jouw visie.
De HorecaTube biedt de oplossing om jouw visie en gedachtegoed doelgericht over te brengen op de mensen op de werkvloer. We combineren een persoonlijke waardevolle videotraining met het krachtige marketingconcept product placement.
Medewerkers die geboeid raken door jouw content gaan jouw merk actief promoten aan de eindconsument.
We hebben een unieke formule om dat voor elkaar te krijgen.
Samen kijken we naar de mogelijkheden om een echte connectie te maken met de doelgroep.
Via de HorecaTube bekijken leden jouw verhaal of instructies en vinden ze antwoord op een probleem.
Creëer een community. Beloon met een merkcertificaat, verstuur merchandise of verstuur een speciale uitnodiging.
Videotrainingen hebben verschillende doeleinden. Hieronder enkele voorbeelden waar je aan kunt denken.
Het is bekend dat verhalen verkopen. Maar kennen de eindverkopers in de horeca jouw unieke verhaal? Een korte inspirerende video is het middel om jouw verhaal over te brengen.
Je hebt een bepaalde visie over hoe jouw product bereid of gepresenteerd dient te worden. Een how-to video is een praktische video met jouw recept of methode.
Wanneer er een probleem ontstaat bellen mensen vaak direct. Deze vragen hebben vaak dezelfde oplossing en kan dus prima worden verteld in een korte video. Dat scheelt tijd en kosten.
Wij hebben een speciaal partner programma voor leveranciers waar wij mee samenwerken. Meer weten?
"We deden al veel aan flyers en dergelijke, maar met deze video's hebben we nu echt een kanaal gevonden die onze klanten aanspreekt."
Mark van de Bogaart
Eigenaar TwisTea
Naast dat het intern een enorme uitdaging is iedereen op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen, is dat extern nog een grotere uitdaging.
Je lanceert een product waarover via verschillende kanalen wordt gecommuniceerd naar de horecabedrijven. Maar hoe effectief is dat eigenlijk? Worden de eindverkopers van jouw product wel echt geïnspireerd om jouw product aan te bevelen?
Gelukkig kan dat tegenwoordig anders!
Via de HorecaTube sta je direct in contact met mensen die jouw product aanbevelen aan de eindconsument. Ons doel is om van die mensen échte fans van jouw merk te maken.